2002
 
 
Солодка двоєдиність
чи
гірка роздвоєність?

"Червона риба", "Коза", "Коник", "Сонце", "Море", "Велика риба", "Акула", "Зебра", "Алое", "Риба", "Пташка", "Антишокмеханізм", "Соляріс", "Автопортрет", "Розшукується", "Портрет натурщиці", "Гра в карти", "Пейзаж", "День міста", "Ентерпрайзер", "Жінка над морем", - усе це назви робіт Володимира Кузнєцова... Із самих тільки назв зрозуміло, що, насправді, нічого не зрозуміло... До галереї запливала червона велика риба із козячими ріжками, хвостом коника, плавником акули, смугами зебри, крилами птаха, яка проковтнула жінку над морем і тепер розшукується за таку гру... в карти. І якщо це все звучить абсурдно і шокуючи, то, прошу дуже, застосуйте антишокмеханізм... Кажуть, допомагає, зокрема людям, хворим на мистецтво... До усіх цих непередбачуваних варіацій ще додаються роботи Оксани Проценко: "Музикант", "Крокодил", "Червоний натюрморт", "Білий натюрморт", "Телефонний дзвінок в Стамбул" та "Дольчеіта хоче їсти". Щоправда, невідомо, хто перший з'їсть музиканта: голодна Дольчеіта чи крокодил, і чи нададуть музикантові право останнього дзвінка... (другові?) у Стамбул? Отакі коники.

"Дзиґувала" того вечора Марія ТИТАРЕНКО

 
 
Хостинг от uCoz